maanantai 19. elokuuta 2013

Good bye summer, back to school!

Muistelua ja haikeita fiiliksiä näin kesän lopussa! Odotan kuitenkin uutta kouluvuotta ihmeellisellä innolla. Noin viikon olen ollut yhdeksäsluokkalainen, mutta siihen tottumiseen menee varmaan hetki. Opettajat vaativat enemmän, mutta tässä on etunsakin. Tukariluokkani on ihana. Olen jälleen luokkani edustaja oppilaskunnassa, ja yhdeksäsluokkalaisena minulla on mahdollisuus pyrkiä puheenjohtajaksi. Lisäksi musiikin valinnainenryhmäni on täydessä vedossa ja meillä on ensimmäinen esiintyminen jo 10.9 vanhempainillassa. Pääsen ennen joulua avustamaan kahdeksasluokkalaisten näytelmän ohjauksessa ja musiikkipuolessa, ja toimin yhä ruokailutoimikunnan jäsenenä. Olen siis luottamushenkilönä suhteellisen monessa hommassa!

Kouluhommien lisäksi minulla on 2-4 kertaa viikossa aikidoharjoitukset, kerran soittotunti ja kerran teoriatunti sekä joka toinen perjantai-ilta isoskoulustus. Joudun jättämään jatkoriparin välistä aiemmin mainitsemieni teoriatuntien takia, mutta en usko missaavani paljoa; yksikään kavereistani ei olisi muutenkaan päässyt mukaan.

Kesään 2013 mahtui paljon kaikkea. Rippileiri ja konfirmaatio, rauhoittava juhannus mökillä, muutamia matkoja Suomenlinnaan ystävien kanssa sekä tietenkin Musen keikka. Sain paljon uusia ystäviä ja koin paljon kaikenlaista. Lisäksi koen kasvaneeni kesän aikana henkisesti kypsemmäksi ja samalla rohkeammaksi ja kokeilunhaluisemmaksi.

Suomenlinnan maisemia




Vietin ensimmäisen maanantaini seiskaluokkalaisten
kanssa Korpirauhassa tukarihommissa!


namnam cappucino


Olen viettänyt jo muutamat iltapäivät koulun jälkeen kotisohvalla
kaakaota juoden ja disneyn leffoja katsellen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti